Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איך להגדיל או להקטין את התצוגה ב-Google Chrome

יש לא מעט אנשים שמפריע להם הגודל של הטקסט ב-Google Chrome. כאשר הכיתוב באתרי האינטרנט הוא קטן או גדול מדי, גלישה באינטרנט יכולה להפוך להיות חוויה מתישה, אך ב-Google Chrome קיימת אפשרות לשנות את גודל הטקסט בקלות.

 ל-Google Chrome קיים כלי קטן הנקרא Zoom אשר מאפשר לנו להגדיל טקסט או תמונות. טווח ההגדלה\הקטנה נע בין 25% ל -500%. יתרה מכך, כאשר נעזוב את האתר, Google Chrome יזכור את גודל ה-Zoom שהשתמשנו באותו האתר. כמו כן ניתן לדעת אם באתר מסוים שאנו נמצאים בו שינינו את הגדרת ה-Zoom, על ידי כך שכאשר אנו מסתכלים על שורת הכתובת, אנו נראה זכוכית מגדלת קטנה בשורת הכתובת.

שינוי ה-Zoom על ידי העכבר ב-Google Chrome

אפשרי ב- Windows, Linux, או Chromebook. על מנת לשנות את ה-Zoom יש ללחוץ על Ctrl בזמן שאנו גוללים למעלה או למטה את הגלגלת האמצעית של כל עכבר סטנדרטי, וכתוצאה מכך הטקסט יגדל או יקטן בהתאם.
אולם שיטה זו לא עובדת ב-Mac, ולכן על משתמשי Mac trackpad להשתמש במחוות "צביטה" על מנת להגדיל או להקטין, או לתת לחיצה כפולה בעכבר-טאץ'.

שינוי ה-Zoom דרך תפריט

ב-Google Chrome יש למעלה מצד ימין או שמאל, תלוי באיזה שפה משתמשים, אייקון של שלוש נקודות המסודרות בצורה אנכית. כאשר לוחצים על אייקון זה נפתח תפריט. הולכים לאפשרות המרחק מתצוגה. שימו לב שיש כפתור "+" מימין וכפתור "-" משמאל לערך המרחק. לחצו על כפתורים אלו על מנת להגדיל או להקטין את תצוגת האתר.

שינוי ה-Zoom באמצעות קיצורי מקשים ב-Google Chrome

אפשרות אחרונה לשנות את ה-Zoom ב-Google Chrome היא באמצעות קיצורי מקשים במקלדת, עבור אלו שאוהבים להשתמש בקיצורי מקשים במקלדת בתוכנות ואפליקציות, ב-Google חשבו גם עליכם.
ב-Windows, Linux, או Chromebook יש ללחוץ על Ctrl ו-"+" על מנת להגדיל, או Ctrl ו-"-" כדי להקטין.
ב-Mac יש ללחוץ על Command ו-"+" על מנת להגדיל, או Command ו-"-" כדי להקטין.

איך להחזיר את ה-Zoom לערך המקורי

אם במקרה הגדלתם יותר מדי, או הקטנתם יותר מדי את תצוגת האתר ואתם רוצים להחזיר אותה לגודל המקורי, יש להשתמש בכל אחת מהאפשרויות הרשומות לעיל על מנת להחזיר את מצב ה-Zoom ל-100%.אפשרות נוספת להחזרת מצב התצוגה לערך המקורי שלה, הוא פשוט ללכת לשורת הכתובת וללחוץ על אייקון זכוכית המגדלת שמופיע מצד ימין או שמאל, תלוי באיזה שפה משתמשים. שימו לב כי אייקון זכוכית מגדלת זה זמין רק כאשר אנו נמצאים בכל מצב אחר מאשר 100%. כאשר לוחצים על אייקון זה נפתח חלון של מצב זום ושם אפשר ללחוץ על כפתור ה-RESET על מנת להחזיר את התצוגה לגודלה המקורי.

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.

ניתן לתרום 10, 15, 20 או כל סכום אחר שתרצו באמצעות כרטיס אשראי \ Paypal

רוצים לשתף את המדריך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו אותי לכוס קפה
buy me coffee

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, רוב התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.