Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איך להוסיף קיצורי דרך לאתרי אינטרנט בכל סמארטפון או טאבלט

מסך הבית בטלפון החכם או הטאבלט שלנו משמש בדרך כלל לגישה מהירה לאפליקציות שאנחנו משתמשים בתדירות הכי גבוהה, אך יש כאלו מאיתנו שצריכים גישה מהירה גם לאתרי אינטרנט שאין להם אפליקציה ייעודית הניתנת להורדה.

אין זה משנה באיזה פלטפורמה אנו משתמשים, ניתן להוסיף קיצור דרך לכל אתר שנרצה במסך הבית של המכשיר, כאשר בפלטפורמות מסוימות יש אף פיצ'רים נוספים, כמו ב-Windows Phone למשל, שמאפשר עדכונים חיים של אריחים מאתרים התומכים בכך.

 איך להוסיף קיצורי דרך לאתרי אינטרנט באנדרואיד

יש להפעיל את גוגל כרום לאנדרואיד ולגשת לאתר שברצוננו להוסיף לו סמל גישה מהירה במסך הבית.

לחצו על סמל ה-3 נקודות אנכיות אשר נמצא למעלה בגוגל כרום,

בחרו באפשרות הוספה לדף הבית

לאחר מכן תוכלו לתת שם לקיצור הדרך שמיד לאחר מכן יתווסף למסך הבית. הסמל של קיצור הדרך לדף האינטרנט יופיע כמו כל סמל של אפליקציה במסך הבית, ותוכלו להזיזו לאן שתרצו. כמו כן האתר יפתח בדפדפן חדש משלו ולא יפתח בתוך הגוגל כרום.

כמו כן יש דפדפנים נוספים לאנדרואיד אשר תומכים באפשרות זאת, כמו Firefox לאנדרואיד למשל, שאף ניתן לעשות זאת באותו האופן בדיוק כפי שעשינו בדפדפן גוגל כרום, שכן יש לחזור על אותם הצעדים בדיוק.

 איך להוסיף קיצורי דרך לאתרי אינטרנט ב-iOS

יש להפעיל את ספארי לאנדרואיד ולגשת לאתר שברצוננו להוסיף לו סמל גישה מהירה במסך הבית. לחצו על סמל השיתוף אשר ממוקם בסרגל הכלים למעלה ליד שורת החיפוש ב-iPad, או בסרגל הכלים שממוקם למטה ב-iPhone, כאשר סמל השיתוף נראה כמו ריבוע שיוצא ממנו חץ הפונה כלפי מעלה. בתפריט שיפתח יש לבחור באפשרות הוסף לדף הבית ולאחר מכן תוכלו לתת שם לקיצור הדרך שמיד לאחר מכן יתווסף למסך הבית. הסמל של קיצור הדרך לדף האינטרנט יופיע כמו כל סמל של אפליקציה במסך הבית, ותוכלו להזיזו לאן שתרצו. כאשר תלחצו על קיצור הדרך האתר יפתח בלשונית רגילה בדפדפן ספארי.

נכון לכתיבת שורות אלו, אין דפדפנים נוספים התומכים באפשרות זו ב-iOS, בגלל הגבלה של אפל שקובעת כי אפשרות זו תהיה קיימת רק בדפדפן ספארי ל-iOS.

 איך להוסיף קיצורי דרך לאתרי אינטרנט ב-Windows Phone, Windows 8.1, Windows 8 ו-Windows RT

ב-Windows 8.1, Windows 8 ו-Windows RT גם קיימת אפשרות כזו כמובן. יש להפעיל את האינטרנט אקספלורר המודרני ולגשת לאתר שברצוננו להוסיף לו סמל גישה מהירה במסך הבית. משכו את תפריט האפליקציות מתחתית המסך ולחצו על סמל הכוכב ועל הסמל הנעיצה שלידו ונראה כמו נעץ, ולאחר מכן תוכלו לתת שם לקיצור הדרך שמיד לאחר מכן יתווסף לתפריט התחל כאריח חי. כאשר נלחץ על האריח הדף יפתח באינטרנט אקספלורר, כאשר אתרים מסוימים תומכים באריחים חיים, כלומר שהווינדוס יקבל הזנות RSS מאותם אתרים ויציג עדכונים וכותרות באריח החי, כל עוד נעצתם אותו למסך התחל בווינדוס. שימו לב כי לא כל אתר תומך באפשרות זו.

במידה ויש ברשותכם מכשיר או טאבלט בעל מערכת הפעלה שלא הוזכרה במדריך, כנראה שניתן להוסיף לו קיצורי דרך לאתרי אינטרנט על מסך הבית באופן דומה.

 

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.

ניתן לתרום 10, 15, 20 או כל סכום אחר שתרצו באמצעות כרטיס אשראי \ Paypal

רוצים לשתף את המדריך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו אותי לכוס קפה
buy me coffee

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, רוב התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.