Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איך לראות את היסטוריית ההתראות באנדרואיד 11

ההתראות הפכו להיות חלק חשוב בחיי היום-יום של רוב האוכלוסייה, כאשר אנו צריכים להתעדכן באופן רציף ולקבל מידע בזמן אמת על נושאים כאלו או אחרים, כך שבמידה והזזנו בטעות הצידה התראה שקיבלנו, זה יכול להיות דבר מרגיז שכן יכול להיות שהיה מדובר במידע חשוב

אז באנדרואיד 11 קיימת אפשרות שבאמצעותה אנו יכולים לצפות בהיסטוריית ההתראות שלנו ולגשת אליה, ולמעשה זו משימה פשוטה ביותר. על מנת שתוכלו לגשת להיסטוריית ההתראות שלכם במכשיר אנדרואיד פעלו לפי הצעדים הבאים:

  • גללו כלפי מטה מראש המסך(במכשירי אנדרואיד שונים יכולות להיות דרכים אחרות להגיע להגדרות) את מסך ההתראות ולחצו על סמל גלגל השיניים שנמצא למעלה מצד שמאל
  • לחצו על אפליקציות והתראות
  • בתפריט הבא לחצו על התראות
  • לחצו על היסטוריית התראות
  • במסך הבא הדליקו את אפשרות היסטריית התראות
  • לאחר כמה שניות תוכלו לגשת להתראות הישנות במסך זה שתוכלו לשוב אליו בכל פעם שתצטרכו

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.

ניתן לתרום 10, 15, 20 או כל סכום אחר שתרצו באמצעות כרטיס אשראי \ Paypal

רוצים לשתף את המדריך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו אותי לכוס קפה
buy me coffee

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, רוב התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.