Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

המדריך לשולחנות עבודה וירטואליים בווינדוס 10

שולחנות עבודה וירטואליים הם כלי שימושי בווינדוס 10 שבאמצעותו ניתן להפעיל שולחנות עבודה נוספים שהמעבר ביניהם הוא פשוט ונוח, פתרון מעולה עבור מי שצריך שטח עבודה נוסף על שולחן העבודה שלו 

יצירת שולחן עבודה וירטואלי

על מנת להוסיף שולחן וירטואלי חדש, יש ללחות בשורת המשימות על הסמל תצוגת משימות, או להקיש את צירוף המקשים Win+Tab. כאשר תיפתח לנו תצוגת המשימות, יש ללחוץ למעלה מצד ימין על הסמל + שמשמאלו הכיתוב שולחן עבודה חדש. בכל שולחן עבודה וירטואלי אשר קיים ניתן לפתוח אפליקציות\חלונות שונים, ואף ניתן לגרור חלונות משולחן עבודה אחד לשני.

כמו כן ניתן להקיש את צירוף המקשים Win+Ctrl+D על מנת לפתוח שולחן וירטואלי חדש.

תצוגת משימות
תצוגת המשימות

על מנת להציג את שולחנות העבודה הווירטואליים הזמינים, יש ללחוץ בשורת המשימות על הסמל תצוגת משימות, או להקיש את צירוף המקשים Win+Tab ולאחר מכן על השולחן הרצוי. על מנת למחוק שולחן וירטואלי, יש ללחוץ באמצעות הלחצן השמאלי של העכבר על סמל ה- X של שולחן העבודה שברצוננו למחוק בתצוגת המשימות. הקשה נוספת על צירוף המקשים Win+Tab תחזיר אותנו אל שולחן העבודה.

לעבור בקלות בין שולחנות וירטואליים

על מנת לעבור בין שולחנות וירטואליים, יש יש ללחוץ בשורת המשימות על הסמל תצוגת משימות, או להקיש את צירוף המקשים Win+Tab ולאחר מכן על השולחן הרצוי. כמו כן במסך זה תוכלו לדפדף באמצעות המקלדת. יש להקיש על המקש Tab במקלדת, עד שאחד מהסמלים של שולחנות העבודה מואר, ואז יהיה ניתן לדפדף בין שולחנות העבודה בעזרת החצים.

שולחנות עבודה וירטואליים
שולחנות עבודה וירטואליים

ניתן לדפדף בקלות בין שולחנות עבודה ווירטואליים גם באמצעות צירופי מקשים. על מנת לדפדף בין שולחנות עבודה יש להקיש את צירוף המקשים Win+Ctrl+חץ ימינה על מנת לעבור לשולחן העבודה שמצד ימין לשולחן העבודה הנוכחי או להקיש את צירוף המקשים Win+Ctrl+חץ שמאלה על מנת לעבור לשולחן העבודה שמצד שמאל לשולחן העבודה הנוכחי.

 

 

 

 

 

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.

ניתן לתרום 10, 15, 20 או כל סכום אחר שתרצו באמצעות כרטיס אשראי \ Paypal

רוצים לשתף את המדריך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו אותי לכוס קפה
buy me coffee

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, רוב התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.