Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איך לכבות בכוח אפליקציה שקפאה בווינדוס 10

Confused young woman looking on laptop at home feeling bewildered by no connection, reading online news in internet, annoyed teen girl angry with stuck computer problem, scam spam email, system error

לא מעט פעמים קורה לנו שנתקעת או קופאת לנו אפליקציה בווינדוס 10 ואיננו יודעים איך לכבות אותה. במדריך זה תוכלו לבחור מתוך 3 דרכים שבאמצעותן ניתן לכבות תוכנה אשר קפאה.

כאשר אפליקציה קופאת בווינדוס 10, יש לא מעט אנשים אשר מכבים את המחשב בכוח באמצעות לחיצה ממושכת על כפתור הכיבוי. זהו פתרון חירום שעלול להזיק למחשב ואין להשתמש בו אלא אם אין ברירה, ובכלל, לא מומלץ לעשות כזה דבר. כמוזכר לעיל, במדריך זה נמנה 3 דרכים שבאמצעותן ניתן לכבות אפליקציה אשר קפאה.

כיבוי אפליקציה באמצעות קיצור מקשים

כאשר תכנית קופאת בווינדוס 10, לעתים ניתן לכבות אותה באמצעות קיצור מקשים. יש להקיש Alt+F4 במקלדת על מנת לכבות את התכנית, במידה ופתרון זה עבד, האפליקציה תיסגר באותו הרגע, כמו כן ניתן לעבור בין אפליקציות פועלות בקיצור מקשים על ידי לחיצה באותו הזמן על Alt+Tab. אך לא תמיד קיצור מקשים זה יספיק בכדי לכבות אפליקציה שקפאה. לעתים האפליקציה קפאה בצורה כזו שזה פשוט לא יעבוד. כמובן שבמידה ופתרון זה לא עובד, ישנן דרכים נוספות לכבות תכנית שקפאה. ניתן גם לנסות להקיש בו זמנית Ctrl+Alt+Delete ואז להיכנס למנהל המשימות, שההסבר לאיך משתמשים בו מפורט בשלב הבא במדריך.

כיבוי אפליקציה מתוך מנהל המשימות

מנהל המשימות הוא כלי בווינדוס, שבאמצעותו ניתן לראות איזה תכניות ומשימות רצות ברקע, ועוד מידע כגון ביצועים, היסטוריית אפליקציות ,ועוד מידע שימושי נוסף. באמצעות כלי זה ניתן לנהל את התכניות, ולצורך העניין לכבות אותם.
על מנת לפתוח את מנהל המשימות יש להקיש בו זמנית Ctrl+Alt+Esc, או להקיש בו זמנית Ctrl+Alt+Delete ואז להיכנס למנהל המשימות, או אם יש לכם גישה לשורת המשימות, ניתן ללחוץ באמצעות הלחצן הימני של העכבר על שטח ריק בשורת המשימות ולבחור במנהל המשימות.

בתוך מנהל המשימות יש לסמן את התכנית שברצונכם לסגור, ללחוץ עליה באמצעות הלחצן הימני של העכבר ולבחור באפשרות סיים משימה. אם לא ניתן לראות את האפליקציה שברצונכם לכבות, לחצו על אפשרות "יותר פרטים" אשר נמצאת למטה בחלון מנהל המשימות, והיא תימצא בקטגוריית תהליכים. יש לכבותה באותו האופן.

 כיבוי אפליקציה באמצעות שורת הפקודה

דרך נוספת לכבות אפליקציה שקפאה או נתקעה, היא באמצעות שורת הפקודה. על מנת לגשת לשורת הפקודה ניתן ללחוץ על מקש Windows עם האות R או לרשום למטה בשורת החיפוש אשר נמצא על גבי שורת המשימות את המילה cmd ולהקיש Enter או לבחור באפליקציה שורת הפקודה אשר מופיעה למעלה בחלון החיפוש.

בשורת הפקודה יש לכתוב tasklist ולהקיש Enter. מה שיוצג לנו זו רשימה של תכניות, משימות, ותהליכים שרצים ברקע. על מנת לכבות אפליקציה, יש לרשום את שם האפליקציה הרצויה מתוך הרשימה ולא לשכוח להוסיף לה exe. לפי הדוגמה הבאה:

taskkill /im chrome.exe

אם הכל פעל כשורה, תוצג הודעת אישור, והתכנית תכבה בהצלחה. כמובן שאם ניתן, תמיד אפשר ללחוץ על הפעלה מחדש בתפריט ההתחלה של ווינדוס 10 במקרי קיצון.

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.

ניתן לתרום 10, 15, 20 או כל סכום אחר שתרצו באמצעות כרטיס אשראי \ Paypal

רוצים לשתף את המדריך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו אותי לכוס קפה
buy me coffee

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, רוב התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.