Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

מה זה 127.0.0.1

127.0.0.1
127.0.0.1

במדריכים רבים ברחבי האינטרנט תמצאו התייחסות לכתובת ה-IP הבאה: 127.0.0.1 אך מה היא אומרת ולאן היא מפנה? הכל במדריך שלפניכם.

כתובת איי פי זו היא כתובת לולאה חוזרת (loopback) המפנה אל המחשב, הטלפון החכם או הטאבלט שבו אתם משתמשים, ונקראת גם localhost. היא נועדה ליצור קשר עם אותו המכשיר בו אתם משתמשים, כך לדוגמה תוכלו לפתוח שרת אינטרנט על המחשב הפרטי שלכם, אך זהו כבר נושא למדריך אחר. כאשר תקישו בדפדפן את הכתובת 127.0.0.1 תגיעו אל השרת הפרטי במחשב שלכם. הדבר נכון גם לגבי שרתים פרטיים במשחקי רשת.

בכתובת IPv6 כתובת ה-loopback משתנה ל- 1::

מה ההבדל בין 0.0.0.0 ל-127.0.0.1?

0.0.0.0 היא כתובת IP שאינה מפנה לשום מקום, בעוד 127.0.0.1 תמיד תפנה אל המכשיר ממנו שלחתם את הבקשה.

אם אני רוצה שאחרים יתחברו אל המחשב שלי, איזה כתובת IP לתת להם?

127.0.0.1 היא כתובת פרטית שניתן להגיע אליה רק בעזרת המכשיר בו אתם משתמשים (מחשב, טאבלט, טלפון חכם). ישנם עוד 2 סוגי IP: כתובת IP פנימית ברשת בה אתם משתמשים במידה ויש לכם ראוטר (דרך HOT או בזק) וכתובת IP חיצונית אל העולם. כדי לברר מה כתובת ה-IP שלכם ניתן להיכנס לדף הבא: https://technow.co.il/ip/

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.

ניתן לתרום 10, 15, 20 או כל סכום אחר שתרצו באמצעות כרטיס אשראי \ Paypal

רוצים לשתף את המדריך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו אותי לכוס קפה
buy me coffee

אהבתכם את המדריך? פתר לכם תקלה? הזמינו את כותב המדריך לכוס קפה

גולשים יקרים, רוב התכנים המוצגים באתר נכתבים בהתנדבות מלאה מתוך כוונה להנגיש מידע עבורכם. אם נתקלתם במדריך חינמי שפתר לכם תקלה או לימד אתכם משהו חדש שלא ידעתם, וברצונכם לתגמל את כותב המדריך או סתם להזמין אותו לכוס קפה, הינכם יותר ממוזמנים לתרום.